info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Klachten afhandeling

Wanneer je een klacht hebt raden we je aan om je eerst bij ons te melden. Dit kun je doen door jouw klacht naar webshop@sportpaviljoenborne.nl te sturen. Het kan natuurlijk een enkele keer voorkomen dat er een productiefout is gemaakt bij het fabriceren van skikleding, schoenen of andereWij zullen er vervolgens uiteraard alles aan doen om tot een goede oplossing te komen. In veel gevallen zijn wij echter afhankelijk van de leverancier. Dit kan er dus ook voor zorgen dat het soms iets langer duurt voordat we een reactie hebben.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.