info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Verzending en Retourneren

Hier vindt je een duidelijk overzicht van de verzendkosten, bezorgopties en ons retour proces.

Click here if you want to read this page in English.

Verzendkosten

Wij versturen onze pakketten door heel Europa. De standaard verzendkosten voor verzending binnen Nederland bedragen € 3,95. Boven de € 50,- is de verzending alleen binnen Nederland gratis. Voor de verzendkosten naar andere landen zie je hieronder een overzicht staan.

Ski en skistokken verzenden

Voor het versturen van ski’s en/of skistokken gelden andere afmetingen dan de standaard afmetingen waar PostNL mee werkt. Daarom zitten hier extra kosten aan verbonden.

Bezorgopties

Er zijn verschillende manier om jouw bestelling in huis te krijgen. We willen het je immers zo gemakkelijk mogelijk maken.

1. Standaard bezorging binnen Nederland en België. Bezorging op je eigen adres. Indien je niet thuis bent dan zal PostNL als het kan het pakketje afgeven bij de buren, hiervan ontvang je dan een briefje in de brievenbus.

2. Bezorging op een andere dag of tijd. Je kunt ervoor kiezen om je zending op een andere dag of tijd bij jezelf of bij de buren te laten bezorgen. Dit kan tot vijf dagen vooruit, uitgezonderd zon- en feestdagen.

3. Afhaallocatie van PostNL. Ben je niet thuis en wil je de bestelling liever laten bezorgen bij een PostNL afhaallocatie, dan kun je een locatie kiezen wat het dichtst bij jou in de buurt ligt.

4. Afhalen in de winkel. Je krijgt van ons bericht wanneer de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden. Dit is uiteraard gratis.

Track & trace

Nadat we jouw bestelling hebben ontvangen en klaar hebben gemaakt voor verzending ontvang je van ons een track & trace code om je pakketje online te volgen.

Het is belangrijk om te weten dat wij geen invloed hebben op de bezorgtijden. Dit is geheel in handen van PostNL. Wij zorgen er uiteraard voor dat jouw pakketje op tijd wordt afgeleverd bij PostNL.

De bezorgtijd van ski’s of skistokken kan soms wat meer tijd in beslag nemen. Houd hiermee altijd rekening wanneer je ski’s vlak voor je vakantie besteld.

Houd er tevens rekening mee dat je in de decembermaand op tijd je bestelling plaatst. Vanwege de drukte bij PostNL kan de bezorging van jouw pakket daarom soms wat langer duren.

Retourneren en ruilen

Soms kan het zo zijn dat je bestelling niet geheel naar wens is of dat de maat van bijvoorbeeld de skikleding niet correct is. Je hebt het recht (herroepingsrecht/bedenktijd) de bestelling tot 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden te annuleren. Na het verstrijken van de eerste 14 dagen is de overeenkomst een feit en is het recht tot herroeping niet meer van toepassing.

Betaling terug storten

Zodra wij de bestelling hier retour hebben ontvangen zullen wij het bedrag terug storten op de rekening waarmee betaald is. Het terug storten van het aankoopbedrag zullen wij altijd zo snel mogelijk doen maar uiterlijk binnen 10 werkdagen.

Wanneer je de gehele bestelling retourneert zullen wij het volledige aankoopbedrag terug storten. Echter wanneer je een deel van de bestelling terug stuurt zullen wij alleen de kosten geretourneerde artikel terug storten.

De kosten en het risico van het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij adviseren je dan ook om altijd het verzendbewijs van geretourneerde pakketje te bewaren.

Doordat er veel mensen zijn die veel tegelijk online bestellen en ook veel willen retourneren hopen we je iets bewuster te kunnen maken van het feit dat er kosten verbonden zijn aan het retourneren. Op deze manier hopen we een kleine bijdrage te kunnen leveren aan het milieu. ???

De volgende artikelen zijn uitgesloten om te retourneren;

1. Gepersonaliseerde artikelen.
2. Speciale bestellingen op verzoek klant.
3. Producten die niet volledig zijn, niet in de originele staat en verpakking verkeren of waarvan de labels en tags zijn beschadigd, vermist of niet bevestigd aan het product.
4. Producten die onjuist zijn gebruikt.
5. Producten waar een houdbaarheidsdatum aan is verbonden.
6. Producten die niet bij Sportpaviljoen Borne zijn aangekocht.
7. Producten die speciaal voor u bedrukt zijn.

Ruilen

Wil je een artikel ruilen dan is dat mogelijk. Neem dan contact op via webshop@sportpaviljoenborne.nl o.v.v. verzoek tot ruilen. Wij nemen dan binnen 48 uur contact met je op om jouw verzoek te behandelen. Enkel de kosten voor retour naar ons zijn voor eigen rekening. Artikelen die uitgesloten zijn van ruilen zie onder retour.

Retouradres:

Sportpaviljoen Borne
T.a.v. retouren afdeling
Grotestraat 162 A
7622 GR Borne